Серпень 2016 р.
План
основних заходів Жмеринської районної ради у серпні 2016 року
I. Робота постійних комісій:
1.1.Засідання постійних комісій по обговоренню, підготовці висновків та проектів рішень з питань, що винесені на розгляд 7 сесії районної ради.
Відповідальні: профільні постійні комісії районної ради, фінансове управління райдержадміністрації, виконавчий апарат районної ради.
Дата проведення: 25.08.2016 р.
1.2.Засідання постійної комісії з питань депутатської діяльності і етики, адміністративно – територіального устрою, законності і правопорядку, регулювання комунальної власності, розвитку інфраструктури населених пунктів щодо належного використання майна спільної власності територіальних громад району, яке знаходиться в оренді.
1.3.Засідання постійної комісії з питань охорони здоров'я, материнства і дитинства, соціального захисту населення, соціально – трудових відносин, роботи з ветеранами щодо заходів по покращенню надання медичної допомоги жителям району.
Відповідальні: постійні комісії районної ради, виконавчий апарат районної ради.
Дата проведення: 18.08.2016 р.
II. Проведення нарад та семінарів:
2.1.Нарада з селищним та сільськими головами про підготовку та проведення Дня Незалежності України в територіальних громадах району.
Відповідальні: виконавчий апарат районної ради.
Дата проведення: 04.08.2016 р.
2.2. Нарада з селищним та сільськими головами:
– Про готовність закладів освіти району до нового навчального року.
– Про готовність об’єктів соціальної сфери села до роботи в осінньо- зимовий період.
Відповідальні: виконавчий апарат районної ради
Дата проведення: 11.08.2016 р.
III. Організаційно- масові заходи:
3.1. Районні заходи з нагоди відзначення 25 – річниці Дня Незалежності України.
3.2.Відкриття дошки Пошани.
Відповідальні: виконавчий апарат районної ради
Дата проведення: 23.08.2016 р.
3.3.Участь у виїзних заходах по реалізації проекту «Український шлях самоврядування».
Дата проведення: протягом місяця
Відповідальні: виконавчий апарат районної ради
Керуюча справами виконавчого апарату районної ради Олена Радіна