Голова Жмеринської районної ради

7 скликання

МАЛЯРЧУК

Василь Григорович

 КАРТА РАЙОНУ докладніше

ДЕРЖАВНІ РЕСУРСИ


Керівництво районної ради


ГРАФIК

особистого прийому громадян

у Жмеринській районній раді

 

Прізвище, ім`я, по- батькові

Посада

Дні та місце прийому

 

 МАЛЯРЧУК

Василь Григорович

 

голова

районної ради

щовівторка

(кабінет голови

районної ради)

 

БІГАС

Володимирр Пантелеймонович

заступник голови районної ради

щочетверга

(кабінет заступника голови районної ради)

 

КРАЙНІК

Едуард Іванович

 

заступник керівника виконавчого апарату районної ради

щосереди

(кабінет заступника керівника виконавчого апарату)

 

Запис на прийом проводиться щодня в

 приймальні районної ради  з 830 год.

 

Години прийому: з 900 до 1300.


 



П О Р Я Д О К

 

організації та проведення особистого прийому

 

громадян у Жмеринській районній раді

 

 

Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Жмеринській районній раді головою, заступником голови районної ради, заступником керівника виконавчого апарату, керуючим справами виконавчого апарату (далі – керівництво районної ради).

Особистий прийом громадян керівництвом районної ради проводиться у визначені графіком дні.

Графік особистого прийому громадян керівництвом районної ради оприлюднюється у місцевих засобах масової інформації, розміщується у приймальні громадян районної ради, у приміщеннях сільських, селищної рад у доступному для вільного огляду місці.

Особистий прийом громадян головою Жмеринської районної ради проводиться за попереднім записом.

Попередній запис громадян на особистий прийом до голови Жмеринської районної ради проводиться у такому порядку:

 

  • Громадянин звертається особисто до секретаря приймальної кожного понеділка, вівторка та середи місяця з 8.30 до 16.00 години (приймальна голови), або в ці ж дні за телефоном: 5-07-46.
  • Для запису пред’являється документ, що посвідчує особу.
  • Під час попереднього запису з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, категорія, соціальний стан, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийняте рішення; визначається посадова особа чи орган державної влади, до компетенції яких належить вирішення питання; вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).

Прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України проводиться в першочерговому порядку.

Запис на повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося головою Жмеринської районної ради проводиться в разі, якщо питання, порушене у першому зверненні, не було вирішено по суті.

У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його зумовили, надаються необхідні роз’яснення.

Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та/або особи, які перебувають у родинних відносинах з такими громадянами. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

Письмове звернення, яке подається громадянином на особистому прийомі, оформлюється відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про звернення громадян" та розглядається у порядку, встановленому чинним законодавством. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно, за його бажанням.

Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому посадовою особою, яка його проводила, органи місцевого самоврядування, місцеві органи виконавчої влади, територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, яким доручено його опрацювання, зобов’язані в установлені законодавством терміни підготувати заявнику відповідь по суті питання та поінформувати посадову особу, доручення якої виконувалося.

 

Загальним відділом районної ради здійснюється систематичний аналіз і узагальнення звернень громадян на особистому прийомі, письмових звернень та отриманих на виїзному прийомі.